Retour beleid
Bij Zin In Thuiswerken streven we naar de best mogelijke klantervaring. Als je niet helemaal tevreden bent met je aankoop, zijn we er om je te helpen. Lees ons retourbeleid zorgvuldig door om te begrijpen hoe retouren en ruilingen worden afgehandeld.
1. Retourproces
Alle retouren en uitwisselingen moeten binnen de voorziene dagen door elke partner vanaf de datum van aankoop worden geïnitieerd. Neem contact op met hun klantenserviceteam om een retourzending te starten. Zij zullen u door het retourproces leiden en u, indien van toepassing, een RMA-nummer (Return Merchandise Authorization) verstrekken.
2. Geschiktheid voor retourzendingen
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet aan de volgende algemene voorwaarden worden voldaan:
- Het artikel moet ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als toen u het ontving.
- Het moet in de originele verpakking zitten.
- U moet een aankoopbewijs overleggen, zoals een bestelnummer of kassabon.
Houd er rekening mee dat bepaalde artikelen/categorieën niet kunnen worden geretourneerd.
3. Partnerbehandeling
Bij Zin In Thuiswerken werken we samen met vertrouwde partners om u een breed scala aan producten en diensten te bieden. Het is belangrijk op te merken dat het retourbeleid en de procedures kunnen variëren, afhankelijk van de specifieke betrokken partner. Daarom worden alle retouren, terugbetalingen en uitwisselingen rechtstreeks afgehandeld door de partner die uw bestelling heeft uitgevoerd.
Wanneer je het niet (volledig) begrijpt, neem je contact op met onze klantenservice, wij zullen je de nodige informatie en instructies geven om je retourzending met de juiste partner te coördineren. Ons team blijft beschikbaar om u tijdens het hele proces bij te staan en een vlotte ervaring te garanderen.
4. Terugbetalingen
Zodra de partner het geretourneerde artikel heeft ontvangen en geïnspecteerd, stelt hij ons op de hoogte van de staat ervan. We starten dan het restitutieproces, afhankelijk van het restitutiebeleid van de partner. Het kan een aantal dagen duren, zoals aangegeven door de partner, voordat de terugbetaling is verwerkt en teruggestort op uw oorspronkelijke betaalmethode.
5. Verzendkosten
Houd er rekening mee dat verzendkosten niet worden gerestitueerd, tenzij de retourzending te wijten is aan een fout van onze kant of een defect artikel. In dergelijke gevallen zullen we met de partner overleggen om een retourlabel te regelen of de kosten van de retourzending te dekken.
6. Beschadigde of defecte artikelen
Als je een beschadigd of defect artikel ontvangt, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling contact op met onze klantenservice. We zullen met de partner samenwerken om het probleem zo snel mogelijk op te lossen, hetzij door een vervanging te bieden of door een terugbetaling uit te voeren.
7. Neem contact met ons op
Als je vragen hebt over ons retourbeleid of hulp nodig hebt bij een retourzending, neem dan contact op met onze klantenservice via info@zininthuiswerken of 06-43583834. We zijn hier om te helpen!